محرومیت پیکه،ریشه در انتقامگیری رئال مادرید

 

نشریه موندو دپورتیوو، چاپ بارسلونا امروز در گزارشی ویژه، اتهام سنگینی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا وارد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع ارزشمند بارسلونا در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا برابر بیلبائو در نوکمپ، به دلیل توهین رکیک به کمک داور مسابقه، از سوی ولاسکو کابایرو، داور بازی از زمین اخراج شد. پس از آن نیز قاضی فرانسیسکو روبیو، محرومیتی 4 جلسه ای برای پیکه در نظر گرفت؛ محرومیتی سنگین که با واکنش های تندی در محافل رسانه ای کاتالونیا روبرو شده است. 



موندو دپورتیوو نیز در گزارشی ویژه، توپ را در زمین رئال مادرید انداخت و با ذکر مثال هایی نتیجه گرفت که سناریویی از پیش تعیین شده به رهبری باشگاه رئال مادرید، پشت این جریان قرار دارد. 
این نشریه در وهله اول به بازی سوپرجام 4 سال پیش بین رئال مادرید و بارسلونا اشاره می کند. دیداری که در انتهای آن، ژوزه مورینیو با انگشت به چشمان تیتو ویلانووای فقید ضربه زد و از سوی قاضی فلورس تنها دو جلسه از نشستن روی نیمکت محروم شد. ضمن اینکه تیتو نیز به دلیل تحریک کردن مورینیو یک جلسه و 600 یورو جریمه شد. 

در ادامه، موندو به توهین رکیک په په در یکی از بازی های رئال به داور وسط اشاره می کند که تنها با دو جلسه محرومیت روبرو شد یا پرتاب کفش آردا توران در بازی جام حذفی اتلتیکو-بارسلونا در فصل گذشته که تنها همان یک کارت زرد برای او محاسبه شد. 

به اعتقاد موندودپورتیوو، توهین و کنایه های پیکه به رئال مادرید در جشن قهرمانی سه گانه و نیز سوپرکاپ اروپا در تفلیس، خشم رئالی ها را به دنبال داشته و آنها در پی کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به این بازیکن از طریق نفوذی های خود در فدراسیون بودند. 

این نشریه معتقد است که امکان شنیدن توهین به کمک داور در آن جو پرسروصدای نوکمپ برای کابایرو میسر نبوده و اگر پیکه توهینی کرده بود، بطور حتم توسط دوربین ها شکار می شد؛ همانند دو مورد قبلی در جشن های قهرمانی سه گانه و سوپرکاپ بارسلونا. 

هنوز در این مورد تردید وجود دارد که کابایرو چه زمانی کارت قرمز خود را بیرون کشیده است؛ زمانیکه پیکه اعتراضات خود را شروع کرد یا زمانیکه او به سمت کمک داور یورش برد. در گزارش موندو دپورتیوو، کارت قرمز پیکه و سپس محرومیت 4 جلسه ای او، ریشه در انتقامگیری رئالی ها از او داشته و چیزی به غیر از این نمی توانسته باشد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:11 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.